Tot allò que fem per a les persones i entitats amb les quals col·laborem

Fundació Agbar / Notícies / Repartim aigua de l’aixeta als més de 13.000 participants de la cursa solidària de Sant Joan de Déu

27 Febrer 2018

Aigües de Barcelona va repartir més de 23.000 gots reutilitzables a la caminada solidària Magic Line pels turons de Barcelona, organitzada per Sant Joan de Déu, en els cinc punts d’aprovisionament d’aigua corrent que la companyia va instal·lar per aquesta cursa: el turó de la Peira, el turó de la Creueta del Coll, el Tibidabo, Montjuïc i la plaça de la Catedral.

Un any més, el grup d’Hàbits Saludables d’Agbar, format per unes 120 persones, entre treballadors, familiars i amics de totes les edats, van participar a la cursa.

Aigües de Barcelona i la Fundació Agbar van signar respectius convenis amb l’Orde Hospitalari Sant Joan de Déu per col·laborar amb aquesta caminada solidària i no competitiva que organitza aquesta entitat en benefici de les persones més vulnerables.

Els diferents equips, que prèviament es van marcar un repte solidari i van fer activitats de captació de fons per aconseguir-lo, van poder aprovisionar-se d’aigua als cinc punts d’avituallament descrits anteriorment. Tots els diners recaptats es destinaran a l’Obra Social Sant Joan de Déu.

La caminada proposa recorreguts de 40, 30, 20 i 10 quilòmetres, que comencen a Nou Barris, creuen Collserola i es van sumant per acabar junts a la plaça de la Catedral, on tothom va poder gaudir de la festa Magic Line, la trobada de caminadors i barcelonins a l’entorn de la solidaritat. En aquesta edició hi van participar més de 13.100 persones de 925 equips, i s’han aconseguit recaptar més de 330.000 euros, rècord absolut de totes les edicions de la Magic Line.